18 Ekim 2011 Salı
Çocuklar için ufak bir araştırma yapıyordum acaba eğlenmek için nereler var diye. burası dikkatimi çekti. gittim gördüm çok beğendim. Gerçekten çocukların hoş vakit geçirebileceği ayrıca hoş vakit geçirirken de güzel şeyler öğrenebilecekleri bir ortam. Sıcak hoş ve sempatik bir yer bence gidip görülmesi gerekiyor.


0 yorum:
Yorum Gönder